Så har det varit födelsedag x 2, mysdag och praktikdag :)

TACK TILL ALLA SOM VAR MED OCH FÖRGYLLDE MIN 20-ÅRSDAG! <3

26/2
Min födelsedag fortsatte i samma anda som morgonen gjorde :)
Vilket otroligt mys han hade gjort min älskade pojkvän <3
Stefan kom inklampandes till oss vi 13 tiden ungefär, Rickard och han var ju inte sena att börja fira MIN (?!) födelsedag ;)
Sedan kom Rebecka (systeryster) in vid 2 tiden, följde henne till tåget och sedan kom Marina :D
Vi hade det trevligt här med nått glas vin innan vi gick ner till Mittis för att invänta middagsgästerna :)
Och dom kom, så småningom :)
Hade en riktigt trevlig middag, bara syns att vi inte rymdes runt samma bord :@
Buffén åts, och tårta och kaffe likaså :)
Sen var det dags att öppna alla paketen! :D

Fick allt möjligt bra som jag verkligen behövde, men det som jag personligen tyckte var allra sötast av alla presenter det var lillebror Edwins, han hade för egna pengar sprungit upp till Inez (Färghandeln) och köpt lösnaglar och nagellack till sin Storasyster han.
Han vet vad kvinnor vill ha ;)

R's lillasyster Frida och lillebror Eddie fann varandra på en gång nästan och lekte resterande av kvällen med varandra :D

Familjerna droppade av en efter en och så småningom var det bara vi "ungdomar" kvar :p
Vi satt kvar en stund på Mittis och gick sedan hem till oss.
Paniken tilltog när dom inte tog sig hem så det var att kvicka sig till tåget, en del med arga miner, en del med glada ;)


27/2
Dagen efter var det dags för tjejkväll tillsammans med flickorna :D
Vi var några här innan vi gick ner mot Knutstation för middag :)
Efter middag var det dags att gå hem till mig och få lite vätska i kroppen ;)
Så vi hade lite charader (?), lite drickspel och lite annat tok för oss :P
Sen bar det av till Mittlandia för festande där, men där vart vi inte speciellt långvariga..
Rickard insåg att han ville gå och äta mat, så jag drog med mig flickorna för att inta lite mat i fast form men där var det såklart stängt..
Mittis sög, maten var stängd, Rickard var full, Marina hade ont i fötterna och jag var trött så det vart att skiljas från flickorna för att vandra hem och sova ut :D
Slog igång "Det regnar köttbullar" och tvärslocknade:)
Vaknade dagen efter av Marinas telefon och insåg att det var dags att kliva upp :P
Hade tvättdag och jag och rickard passade på att äta god mat för att fira allt som hänt under veckan då vi inte träffades :)
Det vart lövskuren kotlett, potatisgratäng och skysås.
Helt kanon! :D


Men som med allt som händer så finns det en baksida, något negativt eller ledsamt..
När jag haft middagen på Mittlandia och kom hem, då jag och Rickard vart ensam så bröt jag ihop.
Jag grät och mitt hjärta gjorde så ont, längtan efter min mamma på min 20-årsdag gjorde så ont!
Jag saknar Mamma så fruktansvärt mycket och det blir mer och mer påtagligt för varje dag, så fort jag tänker på det så vill jag bara gråta.
Det hugger inom mig, och jag måste hålla tårarna tillbaka.
Hålla tillbaka den sorg som finns inom mig och som jag alltid kommer att få bära med mig.
Det är fel, men jag orkar inte gråta.
Rädd att jag inte ska sluta.
Vill bli stark inombords, bara ha henne med mig.
Vill att hon ska vara med mig, alltid.
Kunna ringa och prata med henne.
Få höra hennes röst, få prata med henne, ta på henne.
Bara att kunna se henne sitta där i sin rullstol, se henne när hon tittar på sin tv.
Höra henne säga mitt namn, precis som hon alltid har gjort.
JAG SAKNAR DIG ÄLSKADE MAMMA! <3<3<3


Bilder från födelsedagen


Mitt älskade hjärta <3
Utan dig skulle ingenting fungera.
Min klippa i det hårda livet, någon att luta sig emot.
Som finns där oavsett.
Vi lever för varandra.
Jag Älskar Dig Rickard Rindemark <3
(trots att du spelar dålig musik)





Kommentarer
Postat av: Mia

Tack söta Bea för en toppenfin födelsedagsfest! Skickar dig en cyberkram och kan bara ana hur du saknar din mamma :-( Du är oss så kär, jag ser fram emot att fira många, många födelsedagar med dig!



Kram!

2010-03-01 @ 20:43:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0