* Lördag *

Så var vi här igen, på återhämtardagen, mysdagen, familjedagen eller vad ni nu i er familj har valt att kalla denna underbara lördag!!
I min lilla "familj" satsar vi stenhårt på att denna lördag ska bli en myslördag, eller kanske en städ- och fixlördag eftersom det verkar vara det som denna dag ska vara till för :)
Vi ska ta och städa och så i förrådet och sen ska vi städa lägenheten, bara att hoppas att rickard orkar det eftersom han har varit krasslig nu på sistone.. Annars städar jag ju själv :)
Just nu är det Simpsons på tv och jag är ju barnsligt förtjust i detta "vuxna barnprogram" ;)
Om någon ville veta :p

Sen har vi ju nu denna skola som jag oroar mig för, jag är rädd för att jag inte kommer att hinna med.
Men trots det ska jag göra allt jag kan, jag kommer att vara riktigt trött..
Men det är ju ett måste. Man kan ju inte klara av 2 st 100% tjänster och inte tro att man kommer att vara trött.
Det kan man ju bara inse redan nu, innan det börjat..
På måndag kör det igång, JOBBET! :D
Det känns jätteskoj att jag äntligen ska börja efter att jag har suttit och tragglat teori i en vecka, men vi har haft en bra lärare, det har vi. Det kan man ju absolut inte klaga på.
Men dagarna var långa när man hade information som skulle tryckas in i skallen på en..

Men idag ska jag inte tänka på jobbet alls, jag ska ta itu lite med skolan och sen ska jag städa och fixa hela dagen! :D

Ska börja med att ta en dusch, nu kör vi! :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0