Hej hopp i ..hmm... Ja Hej :D

Sådär ja, då var det sjukt länge sen man skrev igen..
En uppdatering vore ju nånting men jag har inte orkat och inte haft lust att blogga, hur det nu kan komma sig? :P
Men nu sitter jag iaf här igen och filurar på vad jag vill att världen ska veta och inte, en del saker vill man ju trots allt ha för sig själv, men det är väl en senare historia antar jag.
Men det är ju så i den här lilla byn, det man inte vet om sig själv, det vet alla andra.
Men det är ju en helt annan femma :P

Den här veckan har jag tillbringat mesta delen av på SJ CallCenter här i Ånge och jag känner att jag hoppar mellan förtvivlan och hopp. En del dagar så känner jag att det kan gå och det här kan jag, sen börjar man prata om någonting och inser att det ALDRIG kommer att gå.. Men det lättar väl det där också,
Eller vad tror ni läsare? :)

Så skönt iaf, vi har ju vår första månad på 100% så det känns riktigt bra! :D
Det som jag då är lite skeptisk till är att jag ska hinna med 2 st 100% tjänster på en gång.. Så jag ska jobba dubbelt på dygnets 24 h, men hur jag ska lyckas det har jag inte en aning om.
Men det SKA gå! :D
Jag kommer att orka, och vilka underbara människor jag har träffat det här veckan :P
En person kan ju känna sig speciellt träffad, en viss IDA ARMGREN kanske :D
Självklart de andra också, men speciellt hon :P
Helt galet vilken människa :D

Synd bara nu att vi kanske måste splittra på oss, jag hoppas på att vi hamnar i samma team och att man kan surra och lite så, annars så får man väl hålla kontakt på jobbmailen? ;)
Haha :P Sitter i samma byggnad men skriver mail :D

Vart nyss erbjuden att komma ner till henne och kolla Criminal Minds, men jag vet inte riktigt jag..
Berättade för henne tidigare idag att Rickard hatar det, så nu har man en innestånde där då ;)

Men nu ska jag ta ch göra nånting skoj, kanska att jag städar eller nå :P
Man vet ju aldrig vad jag kan få för mig på kvällarna..
Häromdagen, eller om det var förra veckan så ställde jag mig och städa toaletten vid 22.. :P

Så, nu har jag surrat av mig utan att egentligen säga ett endaste dugg vettigt :P

Ta-ta!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0