G R A T T I S Ä L S K L I N G ! <3

Ida har det varit en dag med lite stress och så :)
Klev upp idag och drog vidare till Eva med Emma :)
Packade ihop lite saker och så och begav oss till ...
Sen kom Micke och vi pratade lite om jobba och konst, design, lägenheter och sånt :)
Sen lämnade jag tjejerna och Micke och begav mig hemåt :)

Sen kom Mr.R hem och jag umgicks med han ett tag innan det var dags för att gå till uppkörningen och jag sprang ner och handlade :)
Jag hade bestämt redan innan att vi skulle äta tacos, men när R frågade så sa jag att idag var det köttfärssås på matlistan, så grundlurad han blev :P
Sen bar det av hemåt i rask takt för att hinna skära upp alla grönsaker, duka och göra lite mys innan R kom hem:)

Sen sprang jag ner på Konsum och skulle köpa ett kort tilll Rickard, jag tycker om att lämna små minnen av saker vi gjort tillsammans, eller om jag bara vill visa min uppskattning :)
Rickard verkar gilla det och han har nu ganska många kort där vi datorn där han samlar dom :)

Sen ringde Rickard och berättade för mig att han hade äntligen klarat KÖRKORTET! :D
Så var det bara att komma hem och han vart jätteglad när han insåg att jag hade gjort tacos åt honom :)

Så det vart lite samtal och så under maten :)
Sen har jag sprungit runt här mest hela kvällen och plockat :)

Sen hade jag gjort mys och tänt massa ljus när Rickard kom hem från boxningen,
han tyckte det var jättemysigt och sen skålade vi i vin tillsammans (har haft en liten flaska kvar från studenten och nu var det ju ett perfekt tillfälle att använda den)
Så mysigt att titta på den människa man älskar samtidigt som det är massa ljus och att man skålar tillsammans för en glädje man har tillsammans :)

Men nu ska jag ta och knoppa ner i säng :)
I morgon är det praktik som gäller och så måste jag vara utvilad :D

Toddls! :)

Kommentarer
Postat av: Anonym

sov gott vi ses imorron!

2010-03-02 @ 22:51:26
Postat av: filip

sov gott vi ses imorron!

2010-03-02 @ 22:52:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0