Får man vara nervös?

För det är jag!
Jag är nervös för den första dagen på jobbet.
(Men det är väl nästan alla va? )

Jag är nervös för att jag vill ta samtal men är samtidigt väldigt skraj att göra bort mig.
(Känslan av att säga och göra fel är överhängande)

Jag är nervös för att Jonas (min handledare idag) ska tycka att jag är trög och inte fattar ett dugg.
(Han vore ju inte den första som tyckte det, men ändå)

Jag är nervös för att jag ska glömma bort massa saker.
(Kanske jag glömmer bort att ta betalt?!)

Men det här är ju jag i ett nötskal..
Nervös för massa saker som i slutändan brukar sluta väldigt bra :)
(Det hoppas vi iaf på...)

Undra på om man ska ta och studera lite skola och sådär..
Kanske inte går så bra, men jag gör mig ett försök..
Tydligen så har vi handledning i morgon, Yeeeay..

Får se hur det går med det..
Men nu ska jag sluta att ordbajsa bara för att jag är nervös.
Kanske jag ska slänga mig över Rickard i ett desperat försök att väcka karln? :P
Det kanske skulle vara nånting, men först så måste jag dricka mitt kaffe och ta en snus.
Ett nödvändigt ont på morgonkvisten här i livet..

Toddls så länge...
(Skriver i kväll hur dagen har varit.. )

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0