Vilken skitdag :s

Hade det jättejobbigt med att somna natten som var, jag tror att jag somnade runt 3 snåret.
Så när klockan ringde 06.45 i morse så var det ingen pigg Bea som ville möta solens strålar :P
Men det fick väl gå :D
Nina kom ju så det var ju bara att pallra sig upp ur ondskan :P

Hade jordens (och jag ljuger inte) tråkigast dag på skolan!
Jag och Nina stack hem kl.14 och vilken bilfärd hem :D
Mötte ni oss så vet ni vad jag menar ;)

Men Nina klarade det där galant så det var inga problem för henne :)
Jag och Jessica gick på stan och myste på,
eller var desperata efter en jacka till mig ;)
Hhaha..

Tillslut hittade jag en! :D

Jessica agerade mamma, tror hon ser mig som ett barn :P
Lånade ut täckbyxor, vantar och erbjöd mig sin dotters nya mössa,
men någon måtta får det väl förfan vara tänkte jag och möttes av årets första Brainfreeze.
Och dom är ju måttligt populära ;)
I tio minuters gång så hade jag konstant Brainfreeze, inte dåligt om jag får säga det själv :P
Rekord?

Kvällen har spenderats tillsammans med Jessica och min älskade dator ;)
haha.

Nu är det bara 50 timmar tills att jag är hemma igen! :D
Wiiiiie :)

det betyder också att det bara är 50 dagar till min födelsedag! :D
Se där se där.

Skoldagen börjar 09.00 i morgon bitti med en salstenta, huvva ;)
Nu ska jag plugga som en dåre och prata med mitt älskade hjärta, som jag saknar som en dåre..

Godnatt på er människor :)












Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0