Uppdatering! :D

Sista inlägget var ju sen i fredags då vi var hos Daniel och Bea var nog inte så nykter men skulle av någon anledning in på bloggen och skriva lite :P
Huvva..
När kan man säga att man har ett bloggberoende?

Linda kom till mig igår vid 11 tiden,
det var tänkt att hon skulle sova här först men det vart det ändringar på :P
Hon kom och vi var bara trötta, bakis och menlösa tillsammans :P
Sen åkte hon hem vid halv 4 och jag beslöt mig för att städa och stöka.
Jag hade ju folk här igår och det var riktigt mysigt :D
Först var vi och åt på knutstation,
Jag, Emma, Eva, Lollo & Linda!

Riktigt trevligt, sen gick vi hem hit och kikade på Melodifestivalen.
Inte för att någon var speciellt bra och vi hade LITE problem emellanåt att lyssna eftersom samtalsämnen och vårt vin var mer intressant än några fjantar som sjunger falskt i tv.
Efter mkt surr så gick vi till Kristian och där var jag inte länge alls,
men jag träffade ju några människor som jag inte sett på ett tag..

Sen vidare mot Magnus för att hämta upp Rickard :)

Så bar det av hemåt och vi kröp till kojs på en gång.

Vaknade i morse och försökte få liv i min älskade, men han ville inte riktigt det.
Så jag klev upp och duschade och så.

Idag är det tvättdag och jag måste påbörja min packning..
I morgon bär det av till Skellefteå och som tur är har jag Jossan med mig :)
Annars hade det blivit sjukt långtråkigt..


Bilder sedan fredag fram till nu :P


Ser någon vad som är under? :P


Beatrice i fredags,, tror jag det var iaf ;) haha.



Folk hos Daniel :P


Mer folk hos Daniel :P


Fundera inte ens, det är ju Tom och Rickard :P



Linda Eriksson, behöver jag säga mer? :P



Magnus är brydd och Rickard är full xD


TJEJKVÄLL! :D


Busungar på Konsum :P


Emma var glad över sitt vin med frukt i :P



:D



Helt normala.. (?)



Hästen sa vi va? :P



Snyggast.se



Eva , Beatrice & Emma.

Lollo är mästerfotografen!

VILL TACKA ER FÖR EN UNDERBART TREVLIG KVÄLL! :D <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0