Underbara dag, tag aldrig slut ;)

Helt sjukt underbart det har varit idag! :D
började i morse med att Nina kom och att jag fick träffa henne igen :)
For på skolan med henne och Jessica och sen bröt det ut,
det där garvet som bara vi 3 kan :P
Det började med att Nina skulle parkera i parkeringshuset på skolan och lyckas ta jordens smalaste parkering :P
Jag kliver ut för att vägleda henne och det slutar med att min knän är 1 mm från att bli mos, och Jessica och Nina har knappt 10 cm på sig att komma ut från bilen, + att Jessica sitter i bäksätet på en liten Honda civic, behöver jag lägga till att den bara har 2 dörrar? ;)
Så Jessica säger att vi ska fråga om hon kan få göra tentan i bilen ;)

Sen drar vi in på stan och jag ska lämna tillbaka min jacka,
vilket hon gör..
Med buller och bång! :D
Haha. Kommer tillbaka med en kasse med massa provgrejer i och mina pengar.
Jag springer upp på stadium och köper mig en jacka där i stället och ser till att dom tar bort larmet ;)

Sen hade ju sötnosarna (Nina & Jessica) köpt en Asti Cinzano och skulle fira mig här på campingen innan vi stack ut :) Så vi skålade och dom sjöng "Ja må hon leva" medan jag satt och åt ravioli, hårdsmörgås och keso ;)

Sen har vi varit ute en sväng med klassen nu i kväll, det var roligt :)
det var många roliga samtalsämnen som vi betade av ;)
+ att dom ställde sig upp och sjöng för mig inne på olearys :D
haha!

Rickard klarade skrivningen till körkortet idag och det känns ju jättebra, nu är det bara körningen kvar, jag har skrivit en tenta som kändes helt okej, tror att jag klarat den.
Och sen har jag fått jobb! :D
WIHOOOO! :D

Bräck min dag, om ni kan?

Jo, och Rickard startade en blogg, nedan är hans sista inlägg, och troligast de sista;)


"TJAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA:.....

hej jag bloggar :)

idag har jag inte gjort så mkt, de va ju kul
hejdå!!!"

"fy fan

hej jag är ball coll bäst störst o vakrast om ni tkr annat så kom till stureplan för där är jag vid min farbors båt och sprutar skumpa.... så deså"


I MORGON ÅKER JAG HEM!! :D



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0