Träsmak i rumpan?

Idag har det varit en bra dag!
Var upp på skolan för att träffa några av mina lärare och för att få lite tips inför i morgon :)
Så det var trevligt.
Var in till Rickard också på industri och kikade lite vad han höll på med :)

Sen bar det av till fika på cafe med Eva, Emma, Lollo, Frida och Linda!
Det var hur mysigt som helst att bara sitta ner och surra massa tok, det har jag verkligen saknat!
Efter en stund var det bara jag, Emma och Eva kvar och sista timmen var det bara jag och Eva :)
Men det var urmysigt det också :D
Så efter tre timmar på ett cafe med massa ljud och människor så är det rätt skönt att vara hemma igen,
sen så är jag ensam nu fram till 21 i kväll så det är lite skönt det också :)
Få tänka lite, få lite egentid :)

Ska sätta mig och spåna på ett cv nu tänkte jag, sen är det bara att hoppas :D


Beatrice :)



Eva :D


Emma, Eva & Lollo :D


Beatrice :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0