Tentamen! :)

Wish me luck folks ;)

I kväll är det middag och utgång som lockar tillsammans med klassen :)
Det ska bli skoj, vi har ju aldrig varit ute och gjort någonting tillsammans, och alla är utspridda över hela Skellefteå.
Men bättre sent än aldrig som man brukar säga :P

Nina ska sova över här i natt, med mig! :D
Wiiiie :)

Jo, just det ja!
Det glömde jag berätta igår.
Ni vet jackan jag pratade om, som jag hade köpt?
Kärringen som jobbade på butiken ignorerade mig först helt och hållet.
Det stod 3st i kassan och ingen hjälpte mig,
sparka allihop!
Sen!
Sen så lämnar hon kvar larmet i jackan, vilket jag upptäcker när jag kommit tillbaka till campingen!
IDIOT!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0