Så var det helgens sista dag..

Idag hade jag en sovmorgon tills att jag vaknade kvart över tio.
När jag väl får sova hur länge jag vill så verkar jag inte kunna :S
Idag står det tvättning på schemat och kanske lite städning, vi får la se :p

Sen så har jag lovat mig själv att jag måste ut och ta en promenad idag!
Mer underbart väder får man ju faktiskt leta efter.
Vår mätare visar +10 men den verkar ju höfta lite som den vill :P
Men det kanske inte är så många grader mindre?

En sak som jag har lite svårt att förstå är alla de stora bloggarnas bråk?
Hur kan man orka bråka med varandra om bagateller?
Kissie skrev i sin blogg att hon varit på samma hårsalong samtidigt som Linda Rosing och BlondinBella och att det varit väldigt konstig stämning.

Medan BlondinBella skriver i sin blogg att hon pratat med Kissie och att hon knappt vågat svara henne.
Jag förstår inte egentligen hur man orkar gå mot personangrepp mot andra.
Ge sig på varandras hud och liknande.
Alla har olika hud men alla är människor?!

Sen att Kissie nu har gjort bröstimplantat gör att jag inte kan göra annat än skratta.
Vad förväntar hon sig vinna med det?
Sen att Katrin Zytomierska tar upp det och pratar om det i The Voice tv, är det egentligen så konstigt?
INTE ETT DUGG!

När alla vare sig stoppar in massa skit eller tar ut skiten igen så snackas det ju.
Till och med här i lilla skitkommunen Ånge pratas det om folk som stoppat in och tagit ut saker.
Men inte fan ger vi oss på dem i en blogg bara för det?!
Vi fnissar lite bakom deras rygg, men mycket mer än så blir det inte..

Så sluta ge er på varandra..

GAAAAAH! :P

Nu har jag fått agera ut min lilla ilska jag har mot dem som ger sig på andra.
Men nu borde jag kansek göra mig i ordning.
Ska ju strax börja tvätta..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0