Så är man äntligen framme! :D

Eller jag har ju varit framme här ett bra tag :)
Men jag har plockat fram och stökat lite :)
Så nu sitter jag bara på mitt rum och har nysss varit till köket och gjort mig en kopp te och lite soppa.
Ska bli mumsigt :D

Var med om en underlig sak idag på bussen,
började prata med en kvinna och hon var verkligen jättegullig och snäll
och hon vart alldeles tagen av mig,
ville inte gå ifrån mig och frågade sedan efter mitt nummer.

Vilka olika roliga saker man ska hinna vara med om i sitt liv :P
Så kom jag fram till Skellefteå och fick ÄNTLIGEN internet och då hade jag en vänförfrågan av henne på fb.

Jossan den stackaren sitter just nu på en buss påväg till Ume och sedan är det taxi från Ume och hit,
jag är inte avis kan jag säga :P
Jag hinner nog somna 1, 2 och 3 ggr innan hon är här xD
Haha

Goproppen är hemma och jag saknar han redan :(
Tycker inte riktigt om att inte sova bredvid han :S
Åhh :'(

på vägen upp knäppte jag lite kort :P
Men det vart inte så många för sen vart det natten ute ;)
Blixt mot fönster är ingen hit, men tror det vart 3 kort iaf ;)



Nåt berg ;) Men det var snyggare med ögat :P


Ö-vik :)


Paradisbadet :D



Nu ska jag ta och dricka mitt te och kanske somnar jag till en sväng, det skulle vara skönt :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0