Men kom igen.. Ge dig bara!

Nu har jag åter igen suttit och läst några av de stora bloggarna som finns i Sverige.
Jag vet att man inte ska göra det och att de tjänar stora pengar på det, men jag kan inte låta bli, det råkar faktiskt vara just så enkelt..
Ta Kissie, vilken uppblåst blond diva!
Undra just om hon tänkt komma ner från det blå någon gång.
Och hennes största grej, det hon verkar vara känd för är att hon ger sig på andra bloggare och kändisar där nere, down under i det "stora" Stockholm där hon iaf kan bli igenkänd som "Sveriges största bloggare"
Pff.. Vilken grej..

Säger att hon tycker det är så roligt att blogga och att hon iaf inte är som blondinbella som faktiskt gråter, och inte nog med det så skriver kvinnan in i bloggen:
"Hon kan iaf inte vara vacker när hon gråter"
Men lilla damen, vad hade det med hela saken att göra?
Blondinbella kan ju iaf fortsätta vara den hon är, och blåser inte upp sig med kirurgi..
Nu saknas det bara ett inlägg om att hon går efter insidan på andra människor, sen kan man ju så gott som stämpla idiot i pannan på henne.


En del människor är för mig ett stort mysterium..

GOSH!

Tacka vet jag landsbygden, där man kan vara sig själv och faktiskt inte engagerar sig på samma sätt.
NORRLAND, där man kan vara sig själv för en stund! :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0