Jag? Gravid? Inte vad jag vet :P

2 st nu på bara några timmar har trott att jag har varit gravid.
Hur sjukt är inte det egentligen? :o
När den första frågade "Tänkte bara höra hur det gick på ultraljudet",
då fick jag magknip och tänkte att har jag blivit så ruskigt stor nu på sistone att folk verkligen tror att jag är gravid?!
Nee, nu jävlar!!

och då fick jag ett annat sms när det stog
"Hej vännen" Hur är det med dig och lillmagen?"
då vart jag ju brydd på riktigt, men vad i helvete är det här?
Sprider någon rykten om att jag är gravid eller har jag helt enkelt blivit tjock?!

Det hela kom ju senare fram iaf att jag tagits för en annan människa och att det inte var mig de trodde att de skickade sms till.
Vilket lättade en stor börda från mina axlar.

Ringde mitt upp i alltihopa till Linda och sa att folk verkar tro att jag är gravid xD
Ja herregud, lite roar lättroad :P


Nyss ätit lite kvällsfika så nu mår magen gott när den har lite att jobba med :)
Kanske man borde hoppa i säng?
CV-skrivande tar verkligen knäcken på mig, jag blir ju aldrig nöjd utan ger mig helt sonika när jag inte orkar längre...
En del är konstiga men en del ännu värre :D



Gravid eller bara lätt att blåsa ut magen?
Avgör själva, rykten går det ju ändå så det räcker till och blir över..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0