Huvudvärk! Början på...

Som jag nämnde tidigare så har jag LITE svårt att finna motivation till nånting som det är just nu :S
Jag vill inte träna, inte plugga, inte göra nånting..
Känner mig lite sjuk i kroppen :S
Inte blir det bättre heller av att jag har jordens huvudvärk, men det får väl gå..

Kanske man ska ta sig en snabb powernap innan Rickard kommer hem med buller och bång.

16.15 bär det av till Fränsta.
Kanske jag och pojkarna drar iväg till glacialen i kväll och kikar :)
Det brukar ju vara så fint där, isskulpturer, mysiga lampor som lyser upp dem.
Den härligt kalla nosen man får när man varit ute och sedan dom rosiga kinderna :)
Det är något speciellt med vintern, det är det verkligen :)

Men nu ska jag ta och fixa lite, eller så tar jag min powernap :D

Hooowdie! :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0