Hemma i Ånge :)

Åkte ju som sagt ner till Fränsta igår :)
Hade en myskväll med alla utom pappa som är i Norge och jobbar ..
Jag och bröderna, två av dom for iväg en snabbis på Glacialen och kikade :)
Men det stora nöjet för dom var när vi stannade för att dom skulle få hoppa jämfota över ett snöre som satt där ;)
Barn är alltid barn? :D

Jag tycker det är så fint när man gjort skulpturer i is.
Idag har jag och rickard varit ner till Mammsen och tänt lite ljus eftersom det är alla hjärtans dag i morgon :)
Kändes som att det var rätt tidpunkt att göra det nu :)

Kom hem igen och fick lite kaffe och kaka i magen :)
MYS!! :)

sen så fick jag och Rickard några presenter från Thailand.
Jag fick äntligen mitt efterlängtade Ed Hardy linne :D
Och så rackarns snyggt det var också!
Rickard fick Calvin Klein kalsonger och jag fick ett par Kalvin Clein trosor,
och sen fick vi ljuslyktor tillsammans :)



Ed Hardy, framsida :)




Ed Hardy, baksida :)


Kalsonger och trosor :)



Ljuslyktor :)



Eddie fastnade med huvvet i tröjan när Storasyster skulle hjälpa ;)


Emil och Edwin hoppar..hmm.. snöre? :)


Rickard vart glad (överdrivet? ;D ) när vi kom hem igen ;)


"Amore"


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0