Glömde ju det viktigaste!

I all min iver att agera ut bloggarnas skitsnack om varandra så glömde jag ju det bästa av ALLT!
Jag och Rickard bestämde för några dagar sedan att vi inte skulle fira alla hjärtans dag, vi skulle i stället bara ha en mysdag, som vilken annan dag som helst.

Så i morse vaknade Filuren och så gott som sprang ner till Konsum för att köpa snus och dricka,
men kommer hem med en röd ros till mig <3

Ibland överraskar han mig ;)
Eller så är jag bara dum som verkligen trodde att han skulle köpa dricka och snus ;)

Men han var ju bara så go mitt lilla troll :D

Men nu ska jag iaf göra mig i ordning :)


Bilden vart inte så bra, men jag orkar inte :P


Min charmknöl :)

Ta hand om varandra idag lika mycket som ni tar hand om varandra varje dag, kanske lite mer idag :p
Nu ska vi tydligen städa lite och jag vet inte alls om jag ens orkar det :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0