Födelsedag!! :D

Så nu har man alltså nått den siffran, 20 år..
Jag och Jossan pratade om det igår att det kanske inte är så bra att fylla 20?
Alla har ju blivit så imponerad av att man gjort saker när man säger att man är 19..
Nu är man 20 så nu förväntas man göra saker..
Hmm..

Kanske kan jag hänga på att Rickard bara är 18  än så länge? ;) Hhaa.

Jessica var alldeles till sig igår morse ;)
"Vet du Bea, din sista dag som 19 åring äter du några skedar ravioli till frukost och sedan en korv i baguette"

Men det är ju jag rakt igenom ;)

Bussresan hem var dryg som vanligt, den är ju alltid det..
För att inte tala om väntetiden i sundsvall ..
Tur att jag har Jossan med mig iaf! :D

Inatt när jag kom hem så trodde jag inte mina ögon,
Rickard han kan när han vill han..
Han har gjort så mysigt och så fint så jag ville bara grina.

Och i morse fick jag en egengjord tårta :D
Hur underbart är inte det av sin pojkvän? :D


Älskling har gjort fint till mig <3

Det ser ut som att lampan är tänd, pga av blixten.. Det var egentligen ett riktigt ljussken i hela vår lilla lägenhet.


Frostade glas?


Nattmys! <3



Min tårta som jag fick i morse!
Rickard väckte mig och sjöng lite grann :D




Kommentarer
Postat av: ★ Twixy ★

men lite go kille du har då! :D

tänk om min karl kunde göra något sådant någon gång ^^

2010-02-26 @ 22:46:51
URL: http://lillatwixy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0