Egentid! :D

Jag tycker jättamkt om att vara med rickard och våra vänner, jag tycker verkligen om det .
Men ibland är det bara så skönt att vara själv, det är helt tyst och det är mysigt.
Annars måste man ju lyssna på en hel del skit musik, tro mig :P
Att bo i en lägenhet på 27 kvm med en pojkvän som mestadels har värdelös musiksmak är inte alls det roligaste.
Så tro mig! Jag vet hur viktigt det är med egentid :D

Så nu har jag gjort mig 2 baguetter med smör, ost, skinka, keso, gurka, tomat och paprika.
Så himla gott! :D
Sen  ett glas med riktigt kall mjölk till det :D

MUMS! :D

Lite egentidsfika avnjuts helst med ett program av Simpsons, man kan liksom kolla, fatta utan att tänka efter speciellt mkt, ganska bra på en slödag :D



Mums! :D


Vart bara tvungen att knäppa kort på denna tröja, jag tycker den är så söt! :D
(Köptes på Carlings innan jul)

Kommentarer
Postat av: Paula

haha, älskar den tröjan!:D

2010-02-18 @ 16:26:23
Postat av: anabanana =)

tröjan me like! =)

2010-02-21 @ 17:09:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0