EFTERLYSES!!

Nån som har lite för mycket kondition som dom känner är jobbig att ha?
Jag är villig att låta mig själv ta lite av den :)
Tänkte på er maratonlöpare eller skidåkare som känner att ni vill kunna koppla av lite och så, utan att känna det där tvånget att ni vill ut.. eller nått..

Nu är det bättring på konditionschemat, huvvaligen!
Idag hade jag blodsmak i munnen efter mitt lilla konditionspass.
Men det är så man vet att en stillasittande äckling potatis börjat komma igång igen va?! :D

Nu ska här lagas mat :)
Rickard har beställt makaronilåda idag, då finns det ingen återvändo :)

Kanske knäpper någon tjusig bild på mitt matmästerverk? :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0