Alla hjärtans dag!

Vilken goknöl till pojkvän jag har! :D
Helt galet :)

Satt och pratade med Nina förut och varken jag eller Rickard hade ätit nånting på hela dagen så jag måste kanske erkänna att jag var lite småtvär, har en förmåga att bli det när jag är hungrig.
Så Rickard bestämmer sig för att gå ner och handla, men han vet inte ens vad han vill äta.

5 min efter han gått så ringer telefonen.


-Hallå?
-Hej, det är jag. Du, salladen du ville ha..
- Ja?
-Heter den ...kål?
- Nej Rickard, det är vanlig isbergssallad jag vill ha.
- Men är det inte sån här då? Den ligger vid purjolöken?
-Nej, den ligger vid paprikan..
- Okej, jaha.. Du menar där.. Bea den är slut..
- Strunta i den då, vi syns sen..
*klick*

Sen går det 5 minuter till..

-Ja?
- Du, vart har dom potatissallad?
- Ska vi äta det?
-Kanske, men vart är den?
- Borta vid nötterna. Vad ska vi äta till det?
-Det får du se.
-Okej!
*klick*


Nånstans så tycker jag att det bevisar att karlar aldrig handlar eller så har de inget minne över huvudtaget :P
VÄLJ SJÄLV ;)

Haha, sen kommer han iaf hem och är jättenöjd över sig själv :)
Så vi åt en "luddag" halv 4 på en söndag :)

Rostbiff, potatissallad och grönsaker.
Vilken liten sötnos som köper och gör gulligt :)


Tjusigt värre, sen så är gurkorna skurna som ett hjärta <3

Gosh, what a sweetie :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0