Tristessen i mitt liv.

Jag har ju inte varit så kry det senaste dygnet, jag har kräkits och så sen igår kväll.
Men nu verkar det ÄNTLIGEN ha avstannat :)
Ringde på jobbet och sjukanmälde mig och det var inget mer med det.
Malin tyckte att jag skulle vara hemma till på måndag, (jag skulle egentligen ha jobbat helgen)
Och jag är redan uttråkad!
Fy bubblan, vad tråkigt det är att vara hemma när man egentligen inte vill.
P.g.a tristessen kom jag och Rickard på förut att vi skulle dela byxor och tröja, så nu kan jag ju säga att jag vet hur en sumobrottare har det, sjukt obekvämt det måste vara att ta på dig kläder?

Igår gjorde jag också världens fynd :)
Jag köpte mig en stor resväska på hjul, och fick betala halva priset på den :)
Så kalasbra, nu slipper jag den förbannade bagen och ryggont när jag åker till Skellefteå, hur bra som helst! :)

Igår kväll hade jag också lite tråkigt, och när man har pengar och en dator så är det väldigt roligt med alla roliga butiker som just nu på 2010-talet finns online, så det var till att klicka hem lite skor och lite kläder och så..
Inte helt onödigt eftersom både jag och Rickard är i behov av skor (en av oss mer än den andre kanske ) ;)
Men hur som helst så behöver vi skor :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0