Tisdag.

Så var det snart i mitten av veckan :)
Just nu så sitter jag här, Rickard och Jack har nyss gått till boxningen så nu är jag utan dom ett tag ;) Haha.
Så var ännu en jobbdag över och det känns helt underbart! :)
I morgon är jag ledig och ska försöka njuta av den till fullo.
Sen att jag ska ha möte med skolan mitt på dagen (kl.13!!!) det kanske inte hör till saken?
Det är ju liksom mitt på dagen så man hinner knappt göra något innan, men kanske jag ska se till att få i mig lite kaffe och så, bli en människa innan vi har mötet :)
Men det är väl en helt annan femma :P

Men nu ska jag snart ha möte med Nina, det är någonting till en uppgift vi ska göra :P
Men jag är inte riktigt helt 100 på vad det är jag och Nina ska göra nu, förmodligen så har hon mer koll än vad jag verkar att ha.

Nu hoppas jag helt och fullt ut på att jag och Rickard ska få en lägenhet, någonstans att bo!!
Det skulle vara helt jävla underbart!
Ett större ställe, ett hem där man kan röra sig precis som man vill.
och att ha ETT KÖK!!!
Ett kök där jag kan laga mat, där jag kan röra mig, snurra runt och faktiskt ha en plats där jag kan skära mat och tillaga.
Jag drömde faktiskt om det natten som var, att jag hade ett rum dit jag kunde gå in, lägga mig och Rickard kunde vara uppe. Jag lider lite med honom, han måste ju gå och lägga sig tills jag har somnat. Sen kan han kliva upp senare och slå igång en film eller nånting tills han somnar :(
Lillen..

Men just ja, skola var det ja :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0