Söndag.

Vilket för min del innebar jobb mellan 08.00-16.30.
Det är alltid roligt att ha ett jobb, men det är lite kaotiskt i nuläget som säkert alla kan förstå.
Men jag tycker det är en bra strategi som SJ har gått ut med, vi försöker så gott vi kan med att hjälpa så många det bara går.
Idag pratade jag med en tjej som blev så rörd att hon äntligen skulle kunna få hem sin man för att jag hjälpte henne, då kände man sig verkligen som en riktigt lyckobringare!
I morgon väntar det hårt arbete igen, tror att jag börjar kring 13 tiden :D
Har nyss deklarerat så nu vet jag inte riktigt vad jag ska hitta på för bus :)
Kanske blir det helt enkelt att plocka upp tvätten, för det bör ju också göras :)

Men ha en bra kväll alla, jag sover troligast snart :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0