Så var det morgon

och i Ånge är det just nu ett ganska konstigt väder, det är sol, sen blir det moln, sol, sen blir det moln.
Eller det kanske helt enkelt kallas för molnigt väder, vad är jag att bestämma det liksom? ;)
Igår var det bara en lugn dag, förutom lite hattande till och från Ljungaverk.
Inatt drömde jag om att jag och R hade fått en lägenhet, men alla var så fruktansvärt illa skötta så de var nästan helt obeboeliga (hur stavar man det ordet, och är det rätt i sammanhanget?)
Vaknade i morse iaf och andades ut, vi hade inte fått en ny lägenhet vilket var ganska synd, men vi hade ju inte fått en som såg gräslig ut iaf ;)
Jag är så ivrig på ett nytt boende att jag också drömmer om det.. Huvva, vart kommer det här att sluta egentligen?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0