Morgonstund har guld i mund?

Jo så kanske det är för en del människor, men just nu kan jag inte påstå att min morgonstund har guld i mund. Rickard vaknade ungefär samtidigt som mig, eller jag lyckades få liv i han ;)
Efter 7 månader som sambo har man sina små knep :P
Så nu har han nyss diskat(?!) och klockan är bara 09.45 på morgonen. Vad har det tagit åt mig karl? :O
Han brukar ju inte ens vilja göra en uns till att ens kliva upp innan 11.
Snart kommer troligtvis Nina och då ska vi köra igång lite med skolan. Vi har bara en sammanfattning kvar att göra så det känns riktigt bra.
Nu har Rickard stängt av sin musik så jag ska klättra ut genom fönstret till "balkongen" och njuta i värmen i stund :)

Toodls people! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0