Måndag.

Klev upp runt 7-tiden, vaknade av mig själv och tänkte att det är lika bra att kliva upp :) Mr.R ligger fortfarande och sussar så sött på kudden, men inte länge till.. moahahah.Idag säger vi grattis till Jan Filipsson som fyller år och vi önskar han en trevlig och jättebra födelsedag! :) Snart ska jag sätta mig med skolan funderar jag på, jag och Nina skulle filura med någonting, fråga mig inte riktigt vad, för det minns jag ärligt talat inte. Igår efter jobbet for jag tillbaka med bilen till Alby, där det var grillning och efterrrätt eftersom Filip fyller år idag.Det är riktigt goa grejer :P
Sen hade jag lite energi kvar så jag passa på att ta med mig Frejdocka ut på en liten promenad (familjens häst) vilket var lika mysigt som alltid. Att det kan vara så lugnande att gå bredvid en häst, höra hovslagen mot backen och när man bara myser på av att ha ett djur med sig, som verkar uppskatta promenaden lika mycket som jag gör.

Men nu måste det bli lite skola, sen är det jobb :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0