Trött :)

Igår var en innehållsrik dag.. hmm.. NOT!! :P Satt med skolan som vanligt och fick faktiskt en av alla miljoner uppgifter klara :) Det var skönt måste jag säga :) Sen lyckades Astrid på något sätt få med mig på innebandyträning ;) Inte för att jag var speciellt svårövertalad :P Men men.. Tyvärr så ville inte mina knän vara med lika mycket som jag ville, och jag klev av. Antar att man får bygga upp det där eftersom :) Får se om jag går på fler träningar .. Sen så följde Astrid med hem hit och kollade film, Transformers ville barnen se ;) Haha. Rickard har velat se den ett tag och Astrid ville också det :P Men när jag insåg att filmen var 3 timmar lång så trodde jag att jag skulle svimma :P Alltså hur kan man vilja se en film om robotar + att den är 3 timmar lång?! ;) Haha. Vart sen sömn inatt, men lika pigg är jag ändå ;) Men nu ska jag göra nå vettigt :)

Hörshej :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0