Tjena Hej :P

Igår så var man till alby och myste på med familjen Rindemark/Filipsson :) Vart bjuden på tacos och tog Docka ut på en ridtur :) Det var härligt att komma ut i skog och mark med henne :) Hon har fruktansvärt mycket spring i benen och vill knappt skritta och i galoppen undrar man om benen verkligen hinner med henne, men det finns inte en tanke i världen på att stanna ;) Haha. Sen kom jag och Mr.R hem där på kvällkvisten runt 6 eller nå :P Tog det lugnt och jag satte mig en stund med skolan :)

Idag så var det uppstigning vid 9 för en i vår lilla familj och den andre filuren låg och drog sig fram mot 9.45 vilket var tidigt för den att stiga upp iaf :P Ni kanske ganska lätt kan lista ut vem som är vem? :P haha. Sen så gjorde vi en storstädning sådär tidigt på morgonen och vid 11.00 kom mina två äldsta bröder Emil och Edwin hit :) Kollade på en film och käkade lite lunch och sen bar det av till ishallen, dom skulle dit och lattja lite eftersom det är nån som grej när det är lov eller nå, jag har inte en aning :P Sen så bär det av mot Fränsta i kväll, eller senare på eftermiddagen :) Jag ska vara barnvakt och sen så kommer Mr.R i kväll efter boxningen :) Lovely <3 Men nu har jag i´nte tid med det här nå mer, jag måste koka kaffe och sätta mig en stund med skolan :)


Have a nice day :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0