Sångfågeln :)

Jag vet inte varför men jag vill bara sjunga hela tiden :) Sjunger nu också när jag sitter här och skriver :) Idag har jag varit duktig och suttit med skolan, igen :P haha. Linda kom och hälsade på mig idag :) Det känns så skönt att jag äntligen hittat tillbaka till några av mina närmaste vänner igen, Maja, Linda, Marina, Jenny :) Och Astrid är i Stockholm och firar sin storebror Daniel och på något jättekonstigt sätt så saknar jag henne även fast jag inte träffar henne speciellt ofta nu heller. Vi lyckas ju aldrig tajma varandra en helt vanlig dag heller :P Sen skulle vi ju börja med en fika en gång i veckan men det gick ju i stöpet innan det ens hann börja :P haha. Idag har jag faktiskt varit och köpt blommor och krukor :) Jag tycker att det blir så hemtrevligt när man har blommor. Sen har jag åter igen kommit in i en liten städmani :D Jag tycker inte om att det är stökigt, och tycker att jag plockar hela tiden. Klarar verklgen inte av att disken står utan jag måste diska. Men det finns väl en charm med det också ;) haha. Nu ska jag sätta mig med skolan en stund igen, om en halvtimme börjar Inlåst på 4:an och det vill man ju bara inte missa :P Hellan ringde förut förresten, det är alltid lika mysigt att prata med henne. Man kan prata om allt, vara allvarlig, skratta, gråta, det är helt fritt att reagera som man vill :)



See yaa ;)  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0