Så var det tisdag.

Veckorna går fortfarande jättefort :) Och då ska vi inte prata om hur fort dagarna går, jag tycker knappt jag hinner kliva upp på dagarna innan jag ska gå och lägga mig igen :) Idag fyller eddieson år så jag och Rickard ska iväg till Fränsta senare idag. Men nu ska jag göra massa nytta innan vi ska träffas med klassen senare :) Jag ska börja med att ta mig en kopp kaffe :D Sen så ringde jag ju till Sekvencia igår, kände att jag var så irriterad så jag nästan klättrade på väggarna. och deras kundtjänst svarade mig att det skulle komma ett mail efter kl. 16 igår. och mailet har fortfarande inte kommi! Är det en sak som är säker så är det att jag aldrig någonsin igen tänker beställa någonting från det företaget, klarar inte ens av att stå för sina avtal och garantier.
Är dock rejält sugen på att köpa mig Zumbafitness :D Camilla tipsade om det i helgen och sen så såg jag reklamen i morse :) Ser så roligt ut att dansa, och jag som älskar det :D Till helgen blir det Stensjöarna mellan fre-sön med Rickard, Magnus och Linnea :) Ska bli mysigt att få komma bort ett tag och tydligen så finns det inte någon mottagning där heller :) Avkopplande :D

Men just ja, kaffe var det :)



      

Senare folket :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0