Idol fast mest prat.

Mamma Camilla, Eddieson och Jonas var här och hlsade på oss förut, det var trevligt :) Eddie åt syrrans sockekaka som smakade "Smaskigt!" och så hade han "färnis" i saften. Stjärnisen tyckte han tydligen mycket om ;) Haha. Sen så var jag en sväng på affären och sen lyckades jag av en slump få hit Astrid :) Trevligt värre :D  Så nu sitter man är som ett pucko med 2 större puckon bredvid sig. Under Idol så har jag knappt fått höra en enda av dom, eftersom Rickard och Astrid mest pratat med varandra och sen efter Idol så har dom plågat mig med sin VÄRDELÖSA (oftast) musiksmak och jag har försökt få dom på andra tankar genom att spela "Miss you Miss Belinda" ;) Dock lyckades jag inte så bra, undra varför ;) haha. Men nu ska jag återgå till musiken och en kopp te :)


Du sköna böna, jag är åter i morgon :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0