Here is your broken character, the one left of heaven..

Så har det gått ännu fler dagar i mitt lilla liv, ett liv fyllt av kärlek, nöje och lycka :) Varje dag är det nya bus och nytt tok som Mr.R har att skratta åt, eller så är det jag som skrattar åt den token :P Haha. Men varje dag är också en kamp, man försöker hitta någonting varje dag att hålla fast vid och försätta tankarna i eftersom varje dag är oerhört jobbig. Idag är det 5 månader sedan min Mamma lämnade mig. Det hugger i hjärtat bara jag tänker på det, det gör så ont. En del av mig är borta och jag försöker bygga upp den, eller iaf få den att inte göra så ont varje dag. Min älskade Mamma..

Varje dag ställer jag mig frågan "Varför?"
En fråga jag aldrig kommer att få svar på men som för alltid kommer att leva kvar inom mig.
Varför försvann min Mamma ifrån mig?!

Min lilla älskade Mamma..


Fånga dagen, i morgon kan det vara försent.




Min gopropp som jag tycker så mycket om <3

Kommentarer
Postat av: Mia

Beagumman!



Du skriver så fint och vet du - jag tror att det är jättebra att skriva av sig, då lättar man lite på trycket och bearbetar... Tyvärr kan jag inte hjälpa dig med dina funderingar, döden känns nästan alltid helt meningslös och lämnar så många frågor, jag tror inte sorgen blir mindre med tiden men kanske blir det lättare att hantera den?



Tillåt dig att vara ledsen och sörja, man har bara en mamma och såklart har du rätt att sakna henne! Men jag är säker på att hon på nåt vis finns för att titta till dig <3



Kram på dig kloka, fina Bea!

2009-10-27 @ 20:05:43
URL: http://www.sexbarnsmamma.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0