Helgen :)

I fredags så var jag och Mr.R bara hemma och tog det lugnt, kollade Idol och så :) Helt skandalöst att Jon inte gick vidare! Någon mer än jag som har funderat på det? :o I lördags så var Magnus här med Rickard och jag gick iväg till Camilla för att mysa lite med tjejerna :D Igår så var jag till Sundsvall med mamma, moster och Rickard :) Passade på att handla lite sånt som man handlar när man är till stan ;) Haha. Tror Rickard hade roligt med oss tre damer, trots att han fick stoppa mig från inköp hela dagen ;) Det han faktiskt tillät var att jag köpte en stock snus ;) Men annars var det han som köpte saker till sig själv, insåg det senare när vi kommit hem :) Att jag inte köpt en enda grej som bara är till mig :P Men Mr.R han passade på han ;) Hahha. Sen så har jag hunnit bli ganska rejält irriterad på företaget sekvencia. Jag beställde min telefon 27/9 och har ännu inte fått den. På hemsidan står det att varan packaas och levereras dagen efter eller nästkommande dag. Men Bullshit!! Är ganska rejält irriterad, ska se runt tolv om jag får en sms-avi, annars tror jag att mitt lilla huör ska få vakna och jag ska ringa Sekvencia och fråga vad de egentligen håller på med.. Gaaaaaaaaaaaaaaah !!

På återseende :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0