Helg :)

Så var det äntligen helg :) Jag ska läsa lite mer tänkte jag, men det får bli senare eller i morgon :) På måndag är det möte igen med brudarna :) Jag var iväg på bibblan idag för jag tänkte att det var lättare att sitta där än hemma, man kan ju inte stöka med så mkt på biblioteket ;) Haha. Men då så kommer ju lilla Frida och livar upp min vardag :) Så pluggandet var ju lite att glömma när man var med henne, mn det vart en lång härlig pratstund, fika på Konsum och pinsamt prat xD Men jag gjorde hellre det än att jag pluggade. Det var så roligt att se henne :) Det var länge sen sist och jag tror att jag undermedvetet har saknat henne. Men nu ska jag plugga lite innan busen kommer hem och mamma Camilla skulle komma på besök senare :)



Frida Walker en helt vanlig dag i tarmen :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0