En mysig kväll :)

Igår så var jag iväg till Alby en sväng och red på Docka, men stackarn var ju oskodd så hon kanade ju flera ggr. Men jag ska göra ett nytt försök idag, tror att isen kan vara borta eller att man hittar en skogsväg att rida in på :) Igår var Maja här hos mig och Rickard och hälsade på :) Bjöd henne och Rickard på Beas specialköttfärssås och dom älskade den båda två ;) Hhaa. Sen så kollade vi på 2 filmer igår och dipade lite chips och gurka :) En riktig myskväll med andra ord :D Var skönt att hon var här :) Nu har Jonas nyss gått och jag sitter här och lyssnar på musik för fulla muggar :)

Idag saknar jag Mamma mer än allt. Jag saknar henne varje dag, varje stund. Men det är inte lika påtagligt varje dag. Men idag gör det ont, hjärtat skriker efter att få höra hennes röst igen, få vara i hennes närhet. Kunna ringa när man bara behöver någon som lyssnar. Min älskade Mamma. Var tiden verkligen inne för dig? Var det verkligen meningen? Jag vill att du ska komma tillbaka till mig, få allt att bli bra igen. Kom tillbaka Mamma, var här med mig.. 
  
              

              Rickard Rindemark (L) Beatrice Lundh



                                                 
             
        (Ngn som ser ngt som inte stämmer? :P )                              

Kommentarer
Postat av: Maja

tack för igår hjärtat :).. och viktigast av allt, jag finns här när du behöver mig. Kramar !

2009-10-14 @ 23:15:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0