Teletubbies..

Rickard kommer på nå tok varje kväll, det slår aldrig fel :P Oftast så är det jag som glömmer bort det till dagen efter, men hur man kan få "epilepsianfall" till "Teletubbies" det är för mig ett stort frågetecken. Jo förresten, Rickard kom hem välbehållen från boxningspasset i Sundsvall igår, sen att dom kom försent till träningen det är ju ingenting han kan svara för ;) Igår så lyste jag på Rickard med vår ficklampa, jag blinkade med lyset och karln utbrister: - Men sluta nu, jag får sån här Teletubbies! Och jag skrattade så jag inte riktigt visste vart jag skulle ta vägen. Men men..

Idag har mamma, pappa och Eddieson varit här och hälsat på :) Tror att dom saknar mig lite :P Jag saknar dom jag också, men det blir ju på ett annat sätt.. Jag försvinner ju från deras hus, och skaffar eget.. För dom "försvinner" jag, medan jag "startar nytt" förstår ni hur jag menar? Men det var riktigt skoj att dom kom.. Eddieson frågade mig när han satte sig i bilen om jag skulle fölla med till hans hus nu.. De var lite jobbigt att höra lillen säga så.. kan förstå att det känns tokigt för han, han är ju van att ha mig hemma och helt plötsligt en dag så är jag ite hemma, och inte dagen efter det, och inte dagen efter det.. Lillen..

När jag kom hem då satte jag mig och slog in lite julklappar, nu är det bara pappa Filips, pappa Martins och broder Emils julklappar som vi inte fått och som inte är inslagna :) Men nu har min älskade lilla filur lagt en cider åt mig på kylning, undra om man ska ta den nu och vänta på Idol :)



Och idag säger vi Hej då till Reza!


Kommentarer
Postat av: Filip

här hemma äre oxå tomt men imorron blir det ändring på de : ))))

2009-11-20 @ 21:12:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0