Tamponger, i näsan ! :P

Rickard har nu kommit med ett nytt smeknamn på mig. Nu går jag under Pill-Bea :p jag tror inte att jag tänker på att jag pillar, så nu har det kommit till den punkt då Rickard säger "men Bea nu pillar du igen, märker du det?" och jag bara skrattar :P Att pilla Rickard i näsan och öronen tycker jag är roligt eftersom han i början vart ganska brydd över att det helt plötsligt var ett finger där :P Men nu är det inte lika underhållande längre, men jag fortsätter ;) Inatt när Rickard kom hem så påstår han att jag gick över gränsen. Jag skulle som vaanligt pilla, och lyckades klösa han lite lätt bara på "väggen" i näsan, så karln börjar blöda näsblod. Jag skulle vara snäll och hämta papper eftersom det var jag som klöste han. Men så kom jag på att han kan ha en tampong i näsan , och att det skulle se helroligt ut om den svällde. Dock var det ju ingen syndaflod som kom ut utan det vara bara lite granna :P Men det hade varit en helskojig syn ;) Moahaha. Idag har vi varit och tvättat, eller vi tvättar fortfarande :) Sen har vi varit till *pip*, så på *pip* kl. *pip* ska jag äntligen *pip*! :D


Hörs senare people! :D


Kommentarer
Postat av: Filip

pillbea hehe : )

2009-11-15 @ 18:34:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0