Stackars..

Idag när prinsen kom hem så såg han inte pigg ut någonstans. Behövde inte ens känna på pannan innan jag insåg att han har feber och hostar nå fruktansvärt :S Tvingade han att lägga sig och vila på soffan medan jag gjorde maten så han somnade och sov en bra stund, runt en timme. Sen fick han ta alvedon och sen diskade jag medan han duschade :) Magen var hungrig så han åt lite och nu har jag sövt ner han på soffan. Jag kollade på tv och han tvärslocknade ;) Så nu jag han sovit runt en timme och jag hoppas han sover en stund till :) Kanske han blir piggare :) Men inte är han lugn även fast han sover, har fått mig några smällar nu bara på en liten stund, undrar om han drömmer eller om det bara är musklerna? :P

Ja ja.. Jag VET att han är 18 år, men dom blir ju som små barn när dom blir sjuka. Så små, sköra och ynkliga..
Nu ska jag göra mig en kopp te och dricka här på soffkanten (sjuklingen tar upp hela soffan) och vänta på att han vaknar :) Sen vet jag inte riktigt vad jag ska hitta på :) Plugga lite kanske? :)

Vi hörs! :D


Kommentarer
Postat av: Filip

Nu får ni ta och krya på er båda två då! hoppas det inte är grissjukan han har åkt på! ni måste komma och äta mmiddag nån dag, hör bara av er när det passar.

ps. kom gärna med önskemål om mat oxå : )

2009-11-12 @ 20:33:47
Postat av: Eva

Viken snäll flickvän du är. :p tummen upp för dig.

2009-11-12 @ 20:34:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0