Så var det morgon/förmiddag :)

Rickard börjar nu få in knicksen på hur han ska kunna kliva upp på morgonen utan att han väcker mig :D Fast om det är negativt eller positivt, det har jag inte en aning om ;) Idag häll jag nämligen på att försova mig :) Skulle börja mötet 9.30 och nu är vi klara :) Sen så ska jag sitta i handledning mellan 15-16 tror jag :) Det blir sen middag i familjen Lundh/Rindemark idag :) Undra vad det var vi skulle äta nu då, jag och Rickard pratade ju om det igår, men vad var det? :o Tror jag måste skriva ett sms och fråga ;) Kanske man måste springa på affären och fixa lite smått? :) Men först ska jag städa tror jag, har inte riktigt bestämt mig, men jag TROR att jag ska det :)

Hörs vi senare?

GREAT! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0