Så var det lördag :)

Igår vart jag alldeles brydd, det ska erkännas. och när jag blir brydd, då är ungefär hela världen i slående chock :P Dom ringde nämligen mig från Coop i T-hammar och undrade om jag inte kunde komma och jobba igår och idag :D Härligt värre!! :D Det bringar ju lite extrapengar till vår lilla kassa :) Så det var bara att sätta sig på buss/tåg några minuter (30 är väl några? Beror kanske på vad man jämför med ;) ) och sen jobba några timmar :) Sa till dom att det bara är att ringa om dom behöver ut mig fler ggr :) Hoppas dom ringer :) sen så vart det lite mys igår, Jack var här hos Rickard när jag kom hem så vi kollade på Idol och så. Idag ringer klockan 7.45 och på tal om det så drömde jag att jag gifte mig inatt, med han Calle i Festivalfilmen, fast han hade längre hår :p Fast jag verkar ha tvivlat, eftersom jag hela tiden sprang ifrån han inproviserade vigsel :P Haha! Helt brydd var jag när jag vaknade så jag vart bara tvungen att väcka Rickard :P Klev motvilligt upp, fönstret hade varit öppet i natt så det var verkligen ISkallt i hela lägenheten :s Jag stängde in mig på toaletten och gjorde mig i ordning :) For på jobbet, jobbade, for hem.. Sen så for vi till Momma och åt mat, hur mycket mat som helst fanns det! :D Haha! Träffade kusin Simon och hans mamma Malla, sen kom deras bror också, alltså Mias och Mallas.. Snacka om att vara lik Mikael Persbrandt!! OMG!! ;) Hade min kära mor varit i livet hade hon garanterat dreglat eftersom han hade en liten (läs gigantisk) förälskelse i han ;) Alltså Persbrandt :P Sen så vart vi hemskjutsade till Ånge av herr Persbrandt/Källman ;) Så nu sitter jag här hemma, Rickard har gått till Magnus och funderar lite på vad jag ska ta och hitta på :) Kanske man ska kolla nån film eller nå? Det återstår att ta reda på :)


Godkväll världen !! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0