Nu börjar jag bli nervös :P

Och för er alla som läste min blogg igår men som inte riktigt kunde klura ut "pip-meddelandet" så kan jag meddela till er att i morgon är det jag som tatuerar mig :D Tror själv att det kommer bli riktigt bra :) Rickard tror också det , jag frågar han ungefär var 5:e minut ;) Haha.

Idag har jag lyckats köpa julklappar åt nästan alla 12.. Det är inte helt enkelt att klura ut vad man ska hitta på åt 2 pappor, 2 mammor, 3 bröder och 5 systrar :P Men jag tror att vi lyckades ganska bra, jag är nog mest nöjd med fädernas presenter tror jag, tror inte riktigt att dom tror att jag ens ska veta vad det är.. Men det vet jag :D haha. Nu kan ni klura på den ett tag pappa Martin och pappa Filip :D Moahahaha. jag tror att mamma Camilla och mamma Mia kommer få precis vad dom behöver, helt underbara prylar, men nu ska vi inte prata mer om det :P

Idag var det stuvade makaroner och köttbullar som stod på matsedeln, det vart gott :) Rickard är så tacksam över min mat :) Det är roligt att laga mat då :)

Snart drar han iväg på boxningen, dom ska tydligen till sundsvall och träna på torsdag :) Roligt för dom! :D Träffade Mohammed på Konsum förra veckan och han hade bara bra saker att säga om Rickard, han verkade ha hela "boxningspaketet" enligt honom :) Tror jag ska sätta mig och plugga en stund när Rickard går och tränar, vi har ju trots allt möte i morgon bitti :) Sen så tycker jag det är ganska intressant att läsa i den här kursen, mycket diagnosläsande och bemötade, sånt tycker jag är skoj :D

Men nu har jag inte riktigt tid med er.. Inte för att jag har något vettigare att göra utan bara för att jag inte har mer att skriva ;)

Jag är så nervös så det killar i magen :D



Kärlek, Tillit och Respekt. Du förtjänar allt av mig!
Rickard Rindemark <3<3<3

Kommentarer
Postat av: Anonym

Sorry att jag missade en dag där men allt är lika välskrivet som vanlgt och JA jag är grymt nyfiken. hälsa Rickard och ha det super bra, regniga hälsningar från en snart julpyntat S-vall/Filip

2009-11-17 @ 21:30:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0