Mmmm.. Marabou :)

Idag har det varit en "jag-gör-så-lite-som-möjligt-dag", men jag tycker ändå att tiden har gått ganska fort :) Fick ett riktigt bakslag förut idag och kände bara att jag ville gå och lägga mig, men jag tog mig upp ur det.. Jag insåg att jag skulle laga mat istället och gjorde lite köttfärssås och makaroner :) Det gick hem det också, visst stod carbonaran rätt högt på listan också, men det får bli en annan dag :) I morgon måste jag åter igen ringa massa samtal, jag börjar bli relativt less på att ringa och presentera mig hela tiden.. Och i morgon kommer det ännu mer julklappar, som ska slås in.. Men jag måste köpa etiketter innan jag slår in, annars kan det hända att det blir ett problem på julafton när bröderna får fädernas julklappar, eller något annat tok ;)

Jag har alldeles nyss varit ner på Konsum och köpt lite choklad, har man lite godissug så har man :P Fick Rickard att äta lite också, man får inte så dåligt samvete om båda äter :P Haha..

Men nu ska vi kika på dagens man, löjligare program får man ju leta efter ;) Haha. Känns så patetiskt att man sitter och kollar på ett program där dom hela tiden går efter det yttre. Men vilket program nuförtiden är inte så? Ähh, nu ska vi inte vara sån.. :p Nu börjar det..

Chaooo! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0