Man ringer till banken! :P

Igår kväll låg jag och Rickard som vanligt och surrade på och av någon anledning började vi prata om namn på våra eventuella barn om några år. Jag föreslog Charlie, Harry och Wilhelm, men inget gick hem.. rickard står fast vid sitt Erik.. Haha. Sen frågade jag honom vart man skickar in papper om barnet och hans förslag var banken. "Banken har koll, man kan göra allt på banken, man kan få reda på vad man heter, fixa leg, ta ut massa pengar, fast lite snål är dom ju beroende på hur mycket pengar dom har. Men det måste ju vara där man skickar in papper om sina barn?" Och vad ska man göra annat än skratta? Jag förundras dagligen över den mannen ;) Haha. Idag så har jag inte hunnit göra så mkt, jag har mest pratat i telefonen, med alla lärare och med min vfu plats :) Nu är allting nästintill helt klart, jag börjar på måndag redan :) Så jag slipper stressen hela tiden.. Så kan man kanske vara ledig någon dag också.. :) SKÖNT! :D Men nu ska jag gå och duscha ;)

Vi hörs senare :)

Kommentarer
Postat av: filip

Gillar att läsa om era funderingar : )

2009-11-19 @ 15:20:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0