Julskyltning, sm-guld, tenta och 3 mån ! :)

Ja nu har det varit 2 dagar med massa roliga händelser :D Rickard har ju som sagt varit nere i Sundbyberg i helgen och tävlat i sm i bänkpress, och min kille.. han kan han ska jag få be att tala om. Han kommer hem till lilla Ånge med ett sm-guld och nytt svenskt rekord i bagaget! :D Och när jag på telefon berättar hur stolt jag är över honom svarar han lätt "Men det var väl inget, jag är stolt över dig jag också" Den där pojken.. Verkar inte som att han förstår hur stort det är :P Jag for iaf ner och mötte han i Sundsvall igår kväll, mamma Camilla var så snäll och lånade ut bilen :) Så kommer vi hem till Fränsta och fick sitta där några timmar, vi myste med glögg och sånt :) Jag tror inte jag kan förklara hur glad jag är för hans skull, han har verkligen tagit SM-guld! Mitt lilla hjärta! :) Jag har sagt åt han att man får vara mallig och stolt, men det går in i ena örat och ut genom det andra.. Men så får han uppmärksamhet iaf, det har jag och mamma Mia sett till :D Haha. Idag när han tog en dusch så ringde jag Dagbladet och dom tyckte det var så intressant att få höra Rickards historia, att han har varit så sjuk i sin reumatism men att han idag, blott 18 år gammal står som SM-mästare i bänkpress!! :D Så dom kom hit och intervjuade han idag vid 13-tiden :) Sen ringde jag Sundsvalls tidning och dom var också intresserade så dom kommer hit i morgon :) 9 skulle dom tydligen vara här i Ånge, så det blir ingen sovmorgon för busen :P

Men jag måste ju bara få berätta när jag ringde till ST. Kvinnan jag pratade med undrade om Rickard utövade någon annan sport och jag sa att han höll på med boxning och så och jag berättade också att Mohammads pappa (en världsmästare i boxning) skulle komma dit och träna boxarna, då ville dom komma dit och prata med han också :) Då får jag hennes nummer för att kunna ringa tillbaka till henne.. Men det visar sig när jag ringer tillbaka att det inte är hennes nummer, det är hennes mans mobilnummer jag har fått! Och vad vi skattade gott alla tre när jag ringde tillbaka till henne :P Haha!

Men nu så ska jag strax plocka fram lite ost och kex, jag och Rickardson ska ha mys! <3<3<3



 Erik Rickard Sebastian Rindemark, jag älskar dig av hela mitt hjärta!
Idag har vi varit tillsammans i 3 månader, och det är bara början älskling, det lovar jag dig ! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0