In och ut igen..

Det där kanske lät lite dumt, men det var inte alls så det var menat. Men det är så Rickard har gjort idag, han kom hem från skolan, duschade, åt och stack igen. Nu är busen i Sundsvall och tränar för deras boxningstränare :) Hoppas det går bra för han, han lät hälsa innan han for att han skulle komma hem helt blåslagen, har jag tur så har han tänder och näsa hel när han kommer hem iaf :) Idag är det en sån där konstig dag igen, jag skulle behöva göra hur mycket som helst, men orken finns inte. Jag orkar inte helt enkelt. Jag vet inte om det har att göra med det dystra höstvädret. Det känns som att man inte har viljan eller glädjen att kliva upp, man vill inte dra upp persiennen för det är så sjukt dåligt väder. Bara kallt och ruskigt.. Undra om det är något på tv så jag kan skjuta upp allting annat en stund till?

Jag rapporterar senare om eventuella skador ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0