Idag har jag gjort mkt : )

Huvva, jag vet itne ens vart jag ska börja :P Haha. Så mkt har jag gjort idag :) Började vid halv 10 att ringa runt till olika försäkringsbolag för att kolla om Mamma varit medlem någonstans, och det var inte det lättaste måste jag säga.. Herregud vad många bolag det finns i Sverige :P Haha. Sen var jag till banken och betalade ÄNTLIGEN Mammas begravningsräkning (bättre sent än aldrig, eller vad är det man säger? ;) ) Sen så var jag upp på skolan till Rickardson och busade :) Fast jag var ju självklart där mest för att låna böcker ;) Haha. och jag gjorde några fynd till kursen som vi nu ska läsa :) Det är nu i kursen vi ska börja diagnostisera, eller hur man ska säga, det känns upplyftande :) Sen så kanske det lönade sig att skriva till ett högt höns på Umeå Universitet, lärarna verkar nu ha tagit sig i kragen för att ordna platser till oss. Istället för att vi- elever ska ordna det helt själv såhär 3 veckor innan den ska börja .. Har nog aldrig , eller jo det har jag.. Men jag kände mig bra nog ynklig när jag fick veta att vi skulle ordna platsen själv :S I övrigt så har Rickard laddat ner massa roliga spel åt mig till datorn, fast det är spelen som finns till Super Nintendo, hur nu det än hänger ihop.. Jag struntar i det och spelar i stället ;) Men som det ä'r känt i Lundh's släkte så står inte temperament på lista över bra saker, trodde ett tag att jag ville slå sönder tangentbordet ;)  Haha. Mia var här idag och hälsade på, trevligt trevligt :)

Men nu blir det Raw comedy på 5:an, kolla ni också :D

Hörs hej! :)

Kommentarer
Postat av: Eva

Söta ni är. :D

2009-11-12 @ 14:27:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0