Hubba klubba?

Jag och Rickard, eller mest jag fick för mig att jag och Rickard skulle byta byxor.. Så nu sitter vi, eller ligger i soffan och har varandras byxor :P Jag frågor honom varför och främst hur hans byxor kan vara fuktiga?! :o han tittar på mig och frågar VART byxorna är blöta, och jag kommer på att Mr.R ganska lätt blir varm i knävecken. Då sprang jag efter han ut i trapphuset och tänkte låsa ut han, då han utbrister Hubba Klubba!!

MÅSTE BARA FÅ TILLÄGGA ATT BYXORNA RICKARD HAR PÅ SIG INTE ÄR NÅGRA TAJTA GREJER, UTAN HAN HAR MINA BAGGY JEANS! DOM ÄR LITE STORA, MEN JAG TROR HAN GILLAR DET ;)


Kommentarer
Postat av: Mia

Ni är så gulligt knasiga ni två och jag längtar tills ni kommer hem imorrn <3

2009-11-20 @ 21:01:57
URL: http://www.sexbarnsmamma.se
Postat av: filip

knäppos

2009-11-20 @ 21:14:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0