Hold me closer, I'm here..

Paula sitter och nöter lite Takida på sin dator och pappa Filip han sitter och spelar poker på sin dator och jag, jag sitter här och skriver blogg på MIN dator ;) Hhaa. Men att säga att vi är datanöärdar vore att ta i ;) Nu ska vi inte vara sån :P Haha. Men vad är det egentligen som händer? Varför kan man inte bara få lite snö? Bara lite, sådär en dm? Så man iaf kan få känna att det börjar bli jul? Ska det inte bara ramla på backen i lämplig tid? Då tycker jag den tiden är här nu ;) Tror att jag och Paula ska kolla på film, vi har varit och hyrt "En shopaholics bekännelser" :P Tror det kan vara en film för oss :D Moahaha.. Fyllkajan hittar vi ikväll på en fest i Alby, på skolan.. :P Skulle åka och hämta han sen, snart hoppas jag då :)

Men nu blir det film tror jag, kanske slumrar till en stund också?

Godnatt då så länge :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0