Goddagens :)

Dagens inlägg är helt tillägnat Jan Filipsson, som tycker att jag borde uppdatera och som väntar spänt på varje inlägg i min blogg :D

Idag har jag haft en sån där dag igen, då jag har gjort hur mycket som helst trots att det av slutet av dagen inte känns som att jag gjort nånting. Men jag antar att man kanske har såna dagar ibland? :P Jag har iaf lyckats med att byta vårdcentral OCH bokat tid för ett pissprov och det var mycket riktigt urinvägsinfektion, precis som jag befarade .. :( Men vilken underbar läkare jag hade! :D Han såg mina utslag på händerna och började genast ifrågasätta dom och skrev ut preparat som han trodde skulle hjälpa mig, och bara efter några timmar så märker jag resultat :) SKÖNT!! :D Sen så har jag fruktansvärt ont i ryggen nu, och det beror mest på ryggen tror jag, men rickard propsar på att det är något fel och att jag borde kolla upp det :P Och det märkte läkaren också, att jag gick konstigt.. Så han frågade om jag hade problem med ryggen så jag berättade att jag haft problem till och från med ryggen och att jag får "låsningar" och att jag knäcker kotor "på plats".. Har man gjort det några år så tycker man inte att det är speciellt konstigt.. Sen så har jag faktiskt haft besök idag av Linda :) Mycket trevligt, hon hade ärenden på byn så vi skildes åt och sedan möttes vi upp på apoteket där jag skulle hämta ut alla mina kurer ;) haha! Så nu ska jag behandlas för hela kroppen tror jag ;) Men lika bra är väl det så det blir någon lösning på allt? :) Sen så har allt ordnat sig med min praktikplats också, eller nästan ;) Jag vet bara inte vart jag ska vara :D Skönt! :D Men nu tror jag att jag ska ta och bädda upp sängen och mysa ner med Rickardson och kolla på tv, en helt vanlig kväll alltså :D


Funderar seriöst på att göra en tatuering nu, jag behöver det.. Min älskade Mamma <3

HÄR SKA DET EGENTLIGEN VARA EN BILD PÅ JAN FILIPSSON I SIN GULLIGA MÖSSA, MEN HAN HADE INTE DEN KVAR PÅ FACEBOOK. SÅ JAG VILLE BARA UPPMÄRKSAMMA ER ALLA PÅ VARFÖR DET INTE ÄR EN BILD IDAG! :D Moahahaha ;)

Kommentarer
Postat av: Filip

Bra skrivet som vanligt : ) nu får du ta och krya på dig, vila och ta det lugnt. ha det bra hälsa Rickard

ps. ser fram emot nästa uppdatering ; )


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0